Yhteystiedot

Paasikivenkatu 10, 04200 Kerava

p. 044 500 1000

Huom! TEKSTIVIESTINUMERO: 044 723 5333

Ajanvarausten peruutukset viimeistään edellisenä päivänä puhelimitse tai tekstiviestillä tekstiviestinumeroon (tekstiviestillä peruutus on vastaanotettu, kun saat meiltä vahvistusviestin takaisin). Peruuttamattomista poisjäänneistä saatetaan veloittaa.

AJANVARAUKSESSAMME SINUA PALVELEE KOULUTUKSEN SAANUT HAMMASHOITAJA TAI SUUHYGIENISTI

Näin pystymme tarjoamaan sinulle yksilöllisen ja ammattitaitoisen palvelun, huomioimaan hoidon tarpeen ja kiireellisyyden sekä varaamaan sopivan mittaisen vastaanottoajan eikä sinulle koidu turhia kuluja tai käyntikertoja. Saat myös tarvittaessa neuvoja ja ohjeita.

SIIRRÄTHÄN AIKASI

• Mikäli sinulla on hengitystieinfektion oireita  tai muita tarttuvia sairauksia tai epäilet olevasi altistunut koronavirukselle, olethan ystävällinen ja tulet vastaanotollemme vasta, kun olet taas terve.

Yllämainittu koskee myös mahdollista mukana tulevaa saattajaa.

Peruutathan aikasi puhelimitse tai tekstiviestillä, älä tule oireisena meille sisään. Sairastapauksissa emme veloita viime hetken peruutuksista.

Jos tarvitset flunssaoireisena kiireellistä hammashoitoa, ota puhelimitse yhteys omaan paikalliseen terveyskeskukseesi hoidon tarpeen ja hoitopaikan arviointia varten.

Aukioloajat

Ma - To:   8.00 - 20.00

Pe:            8.00 - 15.00

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

To 23.6.2022 08.00 - 18.00

Pe 24.6.2022 Suljettu

Pysäköintikartta on Keravan kaupungin ylläpitämä, Omppu ei vastaa sisällöstä tai sen oikeellisuudesta.

Lähimmät parkkipaikat: aivan Ompun edessä on 2 h paikkoja, viereisellä Keskikadulla 1 h paikkoja (Nikkarin parkkitalossa 6 h) sekä kirjastoa vastapäätä radan vieressä 2 h sekä 24/7 paikkoja. Kauppakeskus Karusellissa on myös 2 h:n maksuttomia paikkoja.