Yhteystiedot

Paasikivenkatu 10, 04200 Kerava

p. 044 500 1000

Huom! TEKSTIVIESTINUMERO: 044 723 5333

Ajanvarausten peruutukset viimeistään edellisenä päivänä puhelimitse tai tekstiviestillä tekstiviestinumeroon (tekstiviestillä peruutus on vastaanotettu, kun saat meiltä vahvistusviestin takaisin). Peruuttamattomista poisjäänneistä saatetaan veloittaa.

AJANVARAUKSESSAMME SINUA PALVELEE KOULUTUKSEN SAANUT HAMMASHOITAJA TAI SUUHYGIENISTI

Näin pystymme tarjoamaan sinulle yksilöllisen ja ammattitaitoisen palvelun, huomioimaan hoidon tarpeen ja kiireellisyyden sekä varaamaan sopivan mittaisen vastaanottoajan eikä sinulle koidu turhia kuluja tai käyntikertoja. Saat myös tarvittaessa neuvoja ja ohjeita.

SIIRRÄTHÄN AIKASI SEURAAVISSA TAPAUKSISSA:

• Mikäli sinulla on hengitystieinfektion oireita  tai muita tarttuvia sairauksia tai epäilet olevasi altistunut koronavirukselle, olethan ystävällinen ja tulet vastaanotollemme vasta, kun olet taas terve.
  • Jos olet matkustanut ulkomailla ja tulet Suomeen muusta kuin matalan koronariskin maasta ja sinulla ei ole todistusta negatiivisesta koronatestistä, sairastetusta taudista tai annetuista rokotuksista: tulee aikaa siirtää, kunnes olet saanut negatiivisen testituloksen 3-5 vrk maahan saapumisen jälkeen

Yllämainittu koskee myös mahdollista mukana tulevaa saattajaa.

Peruutathan aikasi puhelimitse tai tekstiviestillä, älä tule oireisena meille sisään. Sairastapauksissa emme veloita viime hetken peruutuksista.

Jos tarvitset flunssaoireisena kiireellistä hammashoitoa, ota puhelimitse yhteys omaan paikalliseen terveyskeskukseesi hoidon tarpeen ja hoitopaikan arviointia varten.

Koronavirustartunnan saaneille annetaan kiireellinen hammashoito sitä varten varustetuissa julkisen terveydenhuollon yksiköissä.

Hammashoito voidaan toteuttaa taas normaalisti eli ilman erityistoimia, kun sairastuneen oireiden alkamisesta on kulunut vähintään viikko ja oireiden päättymisestä vähintään kaksi vuorokautta.

Aukioloajat

Ma - To:   8.00 - 20.00

Pe:            8.00 - 15.00

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

Pe 15.10.2021  klo 08.00 - 13.00

Pe 22.10.2021  klo 08.00 - 14.00

Pysäköintikartta on Keravan kaupungin ylläpitämä, Omppu ei vastaa sisällöstä tai sen oikeellisuudesta.

Lähimmät parkkipaikat: aivan Ompun edessä on 2 h paikkoja, viereisellä Keskikadulla 1 h paikkoja (Nikkarin parkkitalossa 6 h) sekä kirjastoa vastapäätä radan vieressä 2 h sekä 24/7 paikkoja. Kauppakeskus Karusellissa on myös 2 h:n maksuttomia paikkoja.