Vastaanoton turvallisuus epidemian aikana

16.09.2021

Epidemiasta huolimatta olemme avoinna normaalisti ja meille on turvallista tulla. Potilaiden ja henkilökuntamme turvallisuus on aina ollut meille ensiarvoisen tärkeää. Olemme erityisen tarkkoja hygieniasta ja noudatamme aina kulloinkin voimassa olevia viranomaisohjeita.

Käsien pesu- ja desinfiointimahdollisuus on taattu kaikille ja potilaamme saavat purskutella myös desinfioivaa suuvettä ennen hoito-toimenpiteitä tämän hetkisen ohjeistuksen mukaisesti.

Meillä on väljät tilat ja jokaisella hoitohuoneella on käytännössä oma odotustilansa, joten turvavälin pitäminen on helppoa eikä ruuhkia pääse syntymään.

Suosittelemme kasvomaskin käyttöä kaikille asiakkaillemme muuten paitsi hoidon aikana.

Siirräthän kuitenkin aikasi seuraavissa tapauksissa:

• Mikäli sinulla on hengitystieinfektion oireita tai muita tarttuvia sairauksia tai epäilet olevasi altistunut koronavirukselle, olethan ystävällinen ja tulet vastaanotollemme vasta, kun olet taas terve.
  • Jos olet matkustanut ulkomailla ja tulet Suomeen muusta kuin matalan koronariskin maasta ja sinulla ei ole todistusta negatiivisesta koronatestistä, sairastetusta taudista tai annetuista rokotuksista: tulee aikaa siirtää, kunnes olet saanut negatiivisen testituloksen 3-5 vrk maahan saapumisen jälkeen

Yllämainittu koskee myös mahdollista mukana tulevaa saattajaa. Peruutathan aikasi puhelimitse tai tekstiviestillä, älä tule oireisena meille sisään.

Jos tarvitset flunssaoireisena kiireellistä hammashoitoa, ota puhelimitse yhteys omaan paikalliseen terveyskeskukseesi hoidon tarpeen ja hoitopaikan arviointia varten.

Koronavirustartunnan saaneille annetaan kiireellinen hammashoito sitä varten varustetuissa julkisen terveydenhuollon yksiköissä.